fbpx

בדיקת רקע לדיירים

לא מעט ישראלים בוחרים לרכוש דירה להשקעה ולהשכירה. נוכח הביקוש האדיר לא קשה למצוא כיום שוכרי דירות. משכירים רבים מבקשים למצוא ביטחונות ונעזרים בשטרי חוב, צ’קים שונים ועוד אמצעים אחרים וזאת כדי להבטיח את קיום החוזה על כל סעיפיו. חלק מהשירות של חברת האוסמנג’ר הוא בדיקת רקע לדיירים המאפשרת לבעלי הדירה להרגיש בטוחים ורגועים. לא רק לגבי היכולת של הדיירים לעמוד בתשלומי השכירות אלא גם בהקשר של שמירה על הנכס.

למה חשוב כל כך לבצע בדיקת רקע לדיירים?

חוזה השכירות מחייב את שני צדדיו באופן שווה. בפועל, לא תמיד הדיירים מצליחים לכבד את חוזה השכירות ומכאן שחתימה על חוזה עם אנשים זרים מזמנת אי אלו בעיות בעתיד. איחור בתשלומים, אי עמידה בחשבונות של הבית, נזקים לנכס עצמו או לציוד שנמצא בתוכו. היעדר טיפול ותחזוקה של הבית, רעש לשכנים ועוד כהנה וכהנה בעיות עלולות לצוץ במסגרת עסקת הנדל”ן שמכונה שכירות. מה עושה בעל דירה שדייריו לא יעמדו בחוזה?

התקשרו לשיחת ייעוץ חינם

איך מבצעים בדיקת רקע לדיירים?

כאמור, בדיקת הרקע מבקשת לשמור על השקט ועל הביטחון הכלכלי של בעלי הדירה. מערכת היחסים בין משכיר לשוכר כוללת מגוון היבטים: יכולת כלכלית, יציבות, אמינות וכל אלו חשובים להיכלל בבדיקת הרקע. כדי להבטיח שחוזה השכירות ימולא עד תומו באופן הוגן וחוקי, חשוב להבין מול מי אנחנו עומדים. חברת ניהול הנכסים האוסמנג’ר, תבצע עבורכם את הבדיקה בהתייחס לכמה מאפיינים של הדיירים שלכם, כדי להבטיח מקסימום ביטחון ושקט.

בדיקה אודות המצב הכלכלי של השוכרים ומידת היכולת שלהם לעמוד בתשלומים במועדם – בחוזה השכירות מעוגן סכום התשלום ומועדו לרבות צורת ההעברה של שכר הדירה. במסגרת בדיקת הרקע ניתן לבדוק מה מצבם הכלכלי של השוכרים, האם יש להם חשבון מוגבל, בעיות פיננסיות, התחייבויות אחרות או כל מכשול אחר שימנע מהם לעמוד בתשלומים.

מהיבט אחר, חשוב לבדוק את האמינות ואת היציבות של השוכרים. במסגרת זו, ניצור קשר עם בעלי דירות שבהם גרו הדיירים הפוטנציאליים בעבר כדי לבדוק מה הייתה התחושה שלהם כלפי הדיירים, כיצד הסתיים החוזה, האם עמדו בכל ההתחייבויות ועוד. השיח עם משכירים קודמים מאפשר להבין הרבה על היציבות ועל האמינות של השוכרים שלכם לרבות משך השכירות שלהם בנכסים קודמים. שוכרים שהחליפו דירה מידי כמה חודשים עלולים להתברר כלא אמינים או לא יציבים ולא כדאי להתנהל מולם. מנגד, שוכרים שגרו בנכסים שנים ארוכות יכולים להבטיח מידה רבה יותר של שקט נפשי.

חברת האוסמנג’ר מבקשת להעניק ללקוחותיה ביטחון ושקט נפשי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי בדיקת רקע לדיירים שתבטיח יכולת כלכלית, יציבות ואמינות של הדיירים ומכאן הדרך לשכירות טובה ונעימה. אין מחיר לשקט הנפשי שלנו – בדיקה קצרה יכולה להבטיח זאת בקלות רבה.

×
דילוג לתוכן