fbpx

חברת ניהול נכסים ברמת גן

בעקבות פסק דין מחודש יולי 2021, נקבע כי בעיר רמת גן צפויים להתחיל כמה פרויקטים של תמ”א 38. זאת לאחר שנים רבות שבהן העירייה נקטה במדיניות של איסור התנעת פרויקטים חדשים מסוג זה בעיר. המשמעות היא כי פרויקטים של התחדשות עירונית כמו תמ”א 38 צפויים לקרום עור וגידים ולהביא לכך שעוד ועוד בניינים וותיקים, יעברו שדרוג משמעותי. כפועל יוצא מזה, יהיו הרבה יותר דירות פנויות להשכרה. בהתאם לעלייה בהיצע, גם הצורך בשירותיה של חברת ניהול נכסים ברמת גן, הופך כעת לרלוונטי יותר מתמיד.

האם העלייה בהיצע הדירות ברמת גן תסייע לשוכרים בערים שכנות כמו תל אביב?

המגורים בתל אביב אינם פשוטים, רווקים וגם משפחות עם ילדים שנאלצים להתמודד עם פקקי תנועה גדולים, מחסור בחניה וכמובן יוקר המחייה. כל אלה מקשים מאוד על היכולת הפיננסית של אנשים להתגורר בתל אביב לתקופות ארוכות.
כעת כשקיים אופק של דירות רבות להשכרה ברמת גן, סביר כי תהיה נהירה של שוכרי דירות אל העיר. במיוחד לאור היותן של הדירות משופצות ומשודרגות – ובעיקר, בטיחותיות הרבה יותר. בסיומו של פרויקט תמ”א 38 שמהותו היא חיזוק המבנים והפיכתם לעמידים יותר. הקרבה של רמת גן לתל אביב היא פתרון נוח ומשתלם החל משכ”ד נמוך יותר, מקומות חניה רבים יותר, וכל זאת במרחק נגיעה מתל אביב.

חברת ניהול נכסים ברמת גן – למי כדאי להיעזר בשירותיה?

בעליהן של דירות הנמצאות בבניינים ישנים ברמת גן, העתידים לעבור שיפוץ מן היסוד במסגרת פרויקט של תמ”א 38 או פרויקטי פינוי-בינוי, צפויים להתמודד עם מצבים לא פשוטים כאשר יגיע הזמן לאכלס את הדירות עצמן. מציאת שוכרים אמינים ויציבים תצריך חיפושים רבים, שיווק נכון ותקשורת שוטפת ויום יומית עם דיירים פוטנציאליים. עד לחתימה על חוזה להשכרה שישביע את רצונם של שני הצדדים ויהווה עבורם את הבסיס לעסקת נדל”ן מוצלחת, שתחזיק מעמד לתקופה ארוכה.

כחברת ניהול נכסים ברמת גן, האוסמנג’ר חוסכת מבעלי הדירות את “כאב הראש” הזה ומציעה שירות של בדיקת שוכרים וניהול הנכס עד להשכרתו. לאחר מכן, לרבות ניהול התקשורת עם בעלי מקצוע שהדיירים זקוקים לשירותיהם מעת לעת.

המטרה היא להעניק לבעלי הדירות את האפשרות ליהנות מהתוצר של סיום פרויקט ההתחדשות העירונית. התוצא הוא הנכס הוותיק שלהם – בתצורתו החדשה והמשודרגת. הן מהבחינה הויזואלית והן מהבחינה הבטיחותית. בעלי הדירות אשר אינם מתגוררים בהן בעצמם, אלא מעדיפים להשכירן בסיום פרויקט תמ”א 38, יכולים להיעזר בשירותיה של חברת ניהול נכסים ברמת גן וליהנות, בראש שקט, מההכנסה הקבועה והבטוחה שמייצר הנכס המניב שלהם.

צילום: ד”ר אבישי טייכר

×
דילוג לתוכן