fbpx

להתחרות בשוק הנדל”ן התל אביבי

תל אביב היא עיר תוססת בתחומים רבים, אחד מהם הוא שוק הנדל”ן. להיות בעל נכס בתל אביב נשמע קוסם ואולי אפילו רווחי, אבל רוב בעלי הדירות בתל אביב יכולים לספר לכם שתחלופת הדיירים בעיר הזו היא גבוהה במיוחד, הן בשל תנועתיות השוכרים, והן בשל התחרות. אז איך שורדים את השוק הזה שמשתנה לעיתים קרובות? כיצד מתמודדים עם התחזוקה השוטפת של הנכס ועם המעבר התמידי כמעט מדייר לדייר? היכן כדאי לכם לשווק ולפרסם את הנכס ובאילו ערוצים כדאי לאתר דיירים חדשים? חברת ניהול נכסים בתל אביב היא הפתרון.

אנחנו ב- Housemanager ניהול נכסים בראשותו של מיקי גליה נותנים לכם התשובה המתאימה לכל השאלות. 

תחלופת דיירים מהירה – משמעויות
תחלופת הדיירים המהירה באזור תל אביב יוצרת השלכות משמעותיות. היא מחייבת את בעלי הנכסים למצוא דיירים חדשים פרק זמן קצר יחסית. אבל, היא גם משפיעה על מצבו של הנכס, מאחר ותחלופה מהירה משפיעה גם כן על המוטיבציה של הדיירים לדאוג לטיפוח הדירה, מה שאומר שהדירות הופכות למוזנחות ואינן זוכות לטיפול הראוי, בהשוואה לדירות בהן מתגוררים דיירים לפרק זמן ממושך. כפועל יוצא, מחויבים בעלי נכסים בתל אביב לטפל ולתחזק את הנכס שלהם באופן שוטף ובצורה שוחקת עד מתסכלת לעיתים. כדי להימנע מכך, מומלץ למצוא חברת ניהול נכסים שתדאג עבורכם לאחזקת הדירה והכנתה בין דייר לדייר, שהרי טיפוח הנכס שלכם מהווה בסופו של דבר אמצעי לשימור ערכו הראוי ואבטחת ההכנסה שלכם ממנו.

חיפוש אחר דיירים – המרוץ שלא נגמר
מרדף אחר שוכרים חדשים בתל אביב משמעותו אחת והיא – שיווק הנכס, ופרסומו בפלטפורמות שונות כדי למצוא את הדיירים הנכונים. אם אתם אינכם טובים בשיווק ומכירות הדבר מציב בפניכם אתגר משמעותי של מו”מ והתמקחות עד להשגת הדיירים המתאימים עבור הנכס שלכם. בנוסף, קחו בחשבון את אפשרות ההתעסקות עם מתווכים, במקרים מסוימים, שיכולה להיות מתישה כשלעצמה. שלא לדבר על אותה הטרחה בליווי דיירים פוטנציאלים פעם אחר פעם כדי להציג בפניהם את הנכס.

לבסוף, תצטרכו לבדוק את מצב הנכס בטרם עזיבתם של הדיירים הקודמים, לטפל בתקלות שאירעו בו במידת הצורך, לדאוג לחתימה על חוזה חדש ועוד. כל אלו הם רק חלק משלל המשימות שתהיו מחויבים אליהם במקרה כזה.

אם אתם עושים זאת פעם בשנה בשל התחלופה העצומה, הרי שמדובר בזמן רב שאתם מכלים, זמן שלא תכננתם עבור ההשקעה שלכם בנכס. אז אולי עדיף לכם שמישהו אחר יתעסק עם כל כאב הראש הזה וישאיר לכם ליהנות מפירות ההשקעה שלכם בלבד.
אם אתם בעלי נכס בתל אביב צרו קשר עם Housemanager. חברת ניהול נכסים בתל אביב תעניק לכם פתרון מקצועי ואמין תוך טיפול בנכס שלכם ותחסוך לכם המון כסף ואי נוחות.

×
דילוג לתוכן