fbpx

חברת ניהול נכסים

רכישת דירה היא העסקה הגדולה ביותר שאדם עושה בחייו, לכן טבעי כי אנשים שבחרו שלא להתגורר בנכס שרכשו, אלא להעמידו להשכרה – יחששו מעצם המגורים של אנשים אחרים בתוכו. החשש הזה איננו תלוש מהמציאות, כיוון שבמקרים רבים שדווחו בעבר, נתקלו בעלי דירות בשוכרים שהזיקו לדירה או לציוד שבתוכה, לא הקפידו להעביר את הכסף של שכר הדירה בזמן, או שפשוט לא הצליחו לנהל תקשורת ראויה ונעימה עם בעלי הדירה.

את הסוגיות הללו יכולה חברת ניהול נכסים לפתור, כאשר המטרה בשכירת שירותיה היא להסיר מהראש של המשכירים את הדאגות הכרוכות בהשכרת הנכס – ולאפשר להם להתמקד אך ורק ביתרון העיקרי של התהליך, שהוא כמובן ההכנסה הבטוחה, הקבועה והפאסיבית.

למי כדאי להיעזר בשירותיה של חברת ניהול נכסים?

השירות שמעניקה חברה לניהול נכסים יכול להתאים למגוון בעלי דירות, לדוגמה:

1. אנשים בעלי הון שמשכירים כמה וכמה דירות בו זמנית, דבר המצריך מהם הרבה זמן שאין להם, בהיותם אנשים עסוקים מאוד – והם נעזרים בחברת הניהול. המטרה העיקרית מבחינתם, היא להצליח לשמר את השוכרים הקיימים ולוודא שקיימת תחלופה של דיירים, באם החוזה עם השוכרים הקודמים הסתיים והם ביקשו שלא להמשיכו.

2. בעליה של דירה בודדת שבחרו שלא להתגורר בה, אלא להשכיר אותה לאחרים ולהשתמש בכספי שכר הדירה החודשיים, על מנת לשכור בעצמם נכס אחר לצורכי מגורים.

3. בעלי דירות וותיקות שהתגוררו בהן בעבר וכעת עוברות פרויקט של התחדשות עירונית, דבר שגרם לבעליהן להחליט להעמידן להשכרה בתצורתן המשודרגת ולא להתגורר בהן יותר.

4. אנשים מבוגרים הנמצאים בדיור מוגן.

5. אנשים המתגוררים בחו”ל באופן קבוע או נמצאים ברילוקיישן למספר שנים.

אנשים כאלה ודומים להם, למעשה אינם מעוניינים או שאינם יכולים בפועל, לדאוג לכל התהליכים הכרוכים בהשכרה של נכס – ומעדיפים “לתת את המפתח” לחברה לניהול נכסים, שתדאג לבצע את דברים בפועל עבור בעלי הנכסים. ההשקעה הכלכלית בשירות של חברת ניהול נכסים, מבחינתם הופכת למשתלמת במיוחד וזאת כיוון שהיא חוסכת להם זמן רב, שעבורם שווה הרבה מאוד כסף ובנוסף, כמובן, חוסכת מהם דאגות רבות וטרחה.

אילו סוגי שירותים מציעה חברת ניהול?
חברה לניהול נכסים כשמה כן היא – מנהלת את הנכס על כל הכרוך בכך, החל ממציאת שוכרים מתאימים ואמינים, דרך התקשרות עם בעלי מקצוע לצורך תחזוקת הדירה – ועד למציאת דיירים חלופיים. ניהול ענייני הדירה נעשה בהתאם לדרישות ולצרכים של בעליה, כאשר במקרים רבים דואגת חברת הניהול להכל מהכל, לרבות הכנת הדירה פיזית למגורים ראויים באמצעות ניקיון וצביעה וכולל ניסוח החוזה של עסקת ההשכרה עצמה, שעליו אמורים שני הצדדים לחתום.

חשוב לבחור חברת ניהול נכסים המתאימה בדיוק לצרכים שלכם כבעלי דירה
עבור בעלי נכס, חשוב במיוחד לבחור בחברת ניהול נכסים מקצועית. האוסמנג’ר מעניקה שירות המותאם ללקוח ומבצעת כל פעולה ופעולה הקשורה בנכס, בשקיפות מלאה אל מול בעלי הדירה. המשכירים חייבים להרגיש בטוחים ורגועים, כאשר חברת הניהול אמונה על כל המתרחש בנכס שלהם מבחינתם – ועל כן הם מוכרחים לסמוך על אנשיה במאת האחוזים.

×
דילוג לתוכן