fbpx

ניהול נכס – כמה זה עולה לי?

ניהול נכס הוא לא דבר של מה בכך והוא דורש הרבה התעסקות, משאבים, זמן פנוי ותכנון נכון ויסודי. מלבד כל אלו ניהול נכס מחייב עמידה בקשר עם בעלי מקצוע איכותיים שיטפלו בכל תקלה או בעיה שמתעוררת בנכס על הצד הטוב ביותר. כל מי שהשכיר נכס אי פעם יודע עד כמה זה מורכב וגם אם התמורה החודשית נאה, העמל עבורה הוא רב למדי.

מה זה אומר לנהל נכס?

ניהול נכס הוא לא רק גביית שכר דירה. כדי להבטיח שמירה על ערך הנכס חשוב להקפיד לעבוד עם בעלי המקצוע האיכותיים ביותר, כך שכל עבודות התחזוקה בבית יבוצעו על הצד הטוב ביותר. מדובר על נכסים מושכרים, לא תמיד בעל הדירה יכול לדעת בזמן אמת מה מצב הנכס. לכן, עבודה עם בעלי מקצוע טובים ואמינים מבטיחה במידה רבה שמירה על הנכס במצב ראוי. אנחנו בהאוסמנג’ר מבטיחים להעניק שירות מקצועי, מהיר ויעיל ממיטב בעלי המקצוע בכל תחום. כל עבודה שמתבצעת בנכס מתבצעת על הצד הטוב ביותר תוך עדכון בעל הדירה בזמן אמת ע”י החברה.

מעקב אחר הנכס מקרוב

אחד האתגרים המשמעותיים בניהול נכסים הוא חוסר היכולת לעקוב מקרוב אחר מצב הנכס. האוסמנג’ר היא בעצם השגריר שלכם בבית. החברה אחראית על גביית שכר הדירה, התחזוקה והיא הכתובת של השוכרים לכל תקלה ובעיה. היתרון מבחינת בעל הדירה הוא בכך, שהוא מקבל עדכונים מטעם החברה ויכול להיות בטוח שיש מי שדואג לאינטרסים שלו בשטח.

כמה זה עולה?

קביעת העלות לניהול נכס היא בהתאם לכמה גורמים: גודל הנכס, מיקומו, מצבו, ייעודו והיבטים שונים בו שעשויים להשפיע על רמת המחיר. בשורה התחתונה מה שמעניין את בעלי הנכסים הוא המחיר. כמה עולה להם לשכור חברה לניהול הנכסים? התשובה היא שהעלות משתנה לפי גורמים שונים כפי שפורט לעיל אך היא נעה בין 8 ל- 10 אחוזים מעלות שכ”ד בתשלום חודשי קבוע. היא נקבעת לאחר ביקור בנכס עם הבעלים או נציג מטעמו. הדבר החשוב הוא שמדובר על שירות משתלם שחולש על כל ההיבטים של ניהול נכס החל ממציאת שוכרים, בדיקת רקע, ניסוח הסכם שכירות, הכנת הדירה לשכירות וכמובן הטיפול בשטח.

האם זה משתלם?

כדי להכריע אפוא בשאלה כמה עולה ניהול נכס והאם התעריף הוא הוגן, חשוב לבחון את הנושא בשאלת עלות מול תועלת. נוכח התועלת הרבה של השימוש בשירות שמבטיחה שקט נפשי, זמן פנוי, שמירה על ערך הנכס, רציפות בהעמדת הנכס לשכירות ובדיקת אמינות של השוכרים, ניתן לקבוע שמדובר על שירות יעיל במיוחד שמגדיל משמעותית את הרווחים של בעל הנכס. האוסמנג’ר היא חברה המתמחה בניהול נכסים מהפרט הגדול ועד לפרט הכי קטן. נציגי החברה יעמדו איתכם בקשר לכל אורך התהליך ויבטיחו שמירה וטיפול נאות בנכס.

×
דילוג לתוכן