fbpx

מה חשוב לדעת על ניהול דירות ריקות?

קיבלתם הצעה לעבודה בחו”ל? מתכננים טיול ארוך בחו”ל? היה וכן, מה עושים עם הדירה בזמן שאתם נמצאים בחו”ל?
לא כל אחד מוכן להשאיר את הנכס שלו עם דיירים בזמן השהייה בחו”ל ולכן, הרבה אנשים לא מוכנים להשכיר את הנכס שלהם כל כך מהר, במיוחד אם אין צורך כלכלי ממשי. לא זו בלבד אלא גם שלא מעט אנשים שעברו להתגורר בחו”ל מעוניינים לשמור על הנכס שברשותם פנוי לכל ביקור שלהם בארץ.

מי מטפל לכם בבית?
במקרה שבו הדירה נשארת ריקה יש לתת את הדעת על הטיפול בה. נכון שהנכס יהיה ריק, אבל גם במקרה שאין מי שגר בו, עדיין מעת לעת עלולות להיות תקלות ואי אילו נושאים שדורשים טיפול. כדי להבטיח לכם שקט בטיול, בלימודים בחו”ל, בשבתון או ברילוקיישן, אנו בחברת האוסמנג’ר מציעים לכם חבילה כוללת לבעלי דירות שזקוקים לניהול הנכס הריק. החבילה מותאמת לכם באופן אישי ומעניקה מענה שלם וכולל לכל מה שנדרש במסגרת ניהול הנכס.

ביקור בית סדיר
ביקור סדיר בבית מבטיח הימנעות מתקלות משמעותיות ומצמצם את הסיכון להפתעות לא נעימות. חברתנו תערוך ביקורים סדירים בבית בהתאם לסיכום עמכם כדי להבטיח שהכל תקין. דואר שנערם הוא בחזקת פרצה שקוראת לגנב ולכן ביקורים סדירים בנכס, שבהם נאסוף עבורכם את הדואר ימנעו מעשי פריצה לבית, בדיקת כל המערכות החשמליות, הפעלת מכשירים חשמליים כדוגמת מזגנים ובדיקת תקינותם, פתיחת ברזי המים כדי למנוע קורוזיה, פתיחה וסגירת החלונות. מכשירים חשמליים וכן כל דבר הנמצא על ציר מסוים באם לא מופעל תקופה ממושכת נוטה להתקלקל, להיתקע, להתבלות וכו’.

ניקיון תקופתי ותחזוקת הדירה הריקה
בית שלא גרים בו אינו חף מאבק ולכלוך. לכן, בהתאם לסיכום מולכם אנו נבצע בבית ניקיון תקופתי ואוורור הבית. בנוסף, נבצע תיקונים של תקלות או בעיות שיצוצו מעת לעת, כך שבסיום המסע שלכם בחו”ל תחזרו לבית נקי ומאוורר שתוחזק וטופל באופן מושלם. למעשה, הבית שלכם יהיה זמין ומוכן לביקור בכל רגע נתון כך שגם אם תרצו לבקר בארץ באופן פתאומי – יש לכם בית לחזור אליו!

עדכונים שוטפים
גם בזמן שהותכם בחו”ל יש צורך להתעדכן בכל מה שנעשה בבניין – תוכניות להרחבת הבניין, תקלות משמעותיות, שינויים ועדכונים – את כל אלה אנו נעביר לכם בצורה שקופה ומאורגנת ונעמוד בקשר ישיר עם וועד הבית של הבניין.
כל מי שחוזר ממסע ארוך בחו”ל, או מגיע לחופשת מולדת קצרה מחוץ לארץ, יודע כמה קשה לחזור לבית ריק. גם בשביל זה חברת האוסמנג’ר נמצאת כאן עבורכם. אנחנו נערוך עבורכם קניות לקראת הגעתכם לארץ בהתאם לרשימה שתמסרו לנו מראש ונדאג לכך שהשהות שלכם בישראל תתחיל ברגל ימין.

×
דילוג לתוכן