fbpx

ניהול דירות להשכרה: כל מה שרציתם לדעת

החלטתם לרכוש נכס להשקעה במטרה להשכירו לדיירים וליהנות מהכנסה פסיבית? רכישה של נכס נדל”ן למגורים והשכרתו נחשבת להשקעה סולידית ומניבה. אבל, רבים מהמשקיעים שרוכשים דירה, קל וחומר כאשר מדובר במספר דירות, מגלים מהר יחסית כי ההתעסקות השוטפת בענייני הנכס השונים, הינה תענוג מפוקפק ביותר.

טעויות נפוצות של רוכשי דירות להשכרה – מה שאתם לא יודעים
רוכשי דירות להשכרה מצפים כאמור להכנסה פסיבית ללא מאמץ אך מציאת שוכרים הינה כאב ראש לא קטן. היא מצריכה עבודה במשך ימים לא מעטים ולא מבטיחה שהאנשים שיתעניינו או ירצו בדירה יתאימו לכם כשוכרים מבחינת יכולות כלכליות, ערבויות ועוד. כאשר אתם רחוקים מהנכס, מדובר בנסיעה אל הדירה אחת לכמה זמן כדי להראות אותה לשוכרים פוטנציאליים, לפעמים בשעות העומס בכבישים, או בזמן שפחות מתאים לכם. ובמידה ואתם מתגוררים בחו”ל אתם נאלצים להיעזר בקרובי משפחה או חברים.

כיצד תוודאו שהדיירים אכן ישלמו בזמן, שיש להם ערבויות, שהם אמינים וישמרו על הדירה מתוחזקת ובמצב תקין?
בזמן שהדירה ריקה, אתם לא מרוויחים ואף נאלצים לתחזק ולשלם את כל התשלומים לוועד ולרשויות.
כדי לבטח את עצמכם ודאי תרצו לעגן את חוזה השכירות מבחינה משפטית – האם אתם מבינים בכל הדקויות המשפטיות של החוזה? אולי תזדקקו בייעוץ של עורך דין? זוהי ללא ספק הוצאה נוספת.
האם דירה להשכרה היא אמנם נכס מניב במינימום מאמץ? ובכן, החדשות הטובות הן שכן שזה אכן אפשרי, אם תשכרו את שירותי חברת ניהול דירות להשכרה.

מהם שירותי ניהול דירות להשכרה ? מה אתם מקבלים?
אם תבחרו בחברה המספקת שירותי ניהול דירות להשכרה, אותה חברה תאפשר לכם להשתחרר ולהתפנות מכל הקשור להתעסקות השוטפת עם הנכס ותעניק לכם את כל הפתרונות:

  • מציאת דיירים מתאימים, בדיקת הרקע של הדיירים, בדיקת יכולת הדיירים לעמוד בתשלומים החודשיים ובדיקת הערבויות והביטחונות שיבטיחו שהנכס יהיה מניב באופן תמידי.
  • הכנת הדירה להשכרה מכל הבחינות.
  • טיפול בכל הצד המשפטי של עריכת החוזים.
  • טיפול בכל נושא האחזקה ותיקון התקלות במהלך תקופת השכירות.
  • טיפול במקביל בעזיבת דיירים וכניסת דיירים חדשים.
  • קשר רציף מול הרשויות, הדיירים ובעל הנכס ותיווך ביניהם בעת הצורך.

עושים הכול בשבילכם
חברת האוסמנג’ר מיסודו של מיקי גליה, בעלת ניסיון בתחום ניהול דירות להשכרה, מציעה לכם שירותי ניהול דירות להשכרה מא’ ועד ת’. אנחנו נעניק לכם שקט מוחלט. כשאנחנו מנהלים את הנכס, יש לכם הכנסה ואין לכם דאגות בכלל!
הצוות המצוין של האוסמנג’ר, תמיד אתכם ובשבילכם!

×
דילוג לתוכן