fbpx

למה צריך חברה לניהול נכסים בתל אביב?

העולם הולך ומשתנה ושוק העבודה והשירותים מתאים את עצמו בכל פעם מחדש. בעידן שבו יותר ויותר אנשים רוכשים דירות להשקעה ובמקביל עובדים שעות ארוכות צריך מישהו שינהל עבורם את הנכס. חברה לניהול נכסים בתל אביב היא הכתובת לכל מי שמחזיק נכס בעיר הלבנה ומעוניין להבטיח את שלומו וביטחונו.

מי אנחנו?

חברת האוסמנג’ר היא חברה לניהול נכסים בתל אביב המעניקה ללקוחותיה שקט נפשי בידיעה שיש מי שדואג לאינטרסים שלהם כבעלי נכס. השירות מתחיל במציאת שוכרים, בדיקת רקע של הדיירים הפוטנציאליים ועד לטיפול השוטף בנכס, גביית תשלומי שכר הדירה ועוד. כל בעל דירה יודע שלצד התשואה על השכרת נכס יש לא מעט הוצאות, טיפולים שוטפים והתנהלות מול אנשי מקצוע. חברה לניהול נכסים בתל אביב מורידה מכם את הנטל הזה ומאפשרת לכם לקבל את התשואה בלי כל ההתעסקות מסביב.

למי יש זמן למצוא שוכרים?

ניתן לדוגמא את הדירה שרכשתם ואתם מעוניינים להשכיר. מי מבטיח לכם שתמצאו שוכרים במהירות? יש לכם פנאי לראיין, להראות את הנכס, להכין אותו לקראת השכרה, למצוא את בעלי המקצוע הנדרשים כדי לטפל בבית לפני שאתם חותמים חוזה? חברת הניהול תעשה את כל זה בשבילכם, משלב הטיפול בבית ועד מציאת השוכרים. חברת הניהול תפעל כדי להבטיח שבמהירות האפשרית הבית יאוכלס ואתם תוכלו להמשיך בשגרת חייכם ולהתעסק בענייניכם בשקט.

לדאוג לאינטרס שלכם

מצאתם שוכרים? בשעה טובה. הגיעה העת לחתום את חוזה השכירות עם הדיירים החדשים. חברת הניהול תנסח את החוזה לפי בקשתכם ותערוך אותו בדאגה ובשמירה על האינטרסים שלכם. בדיקת רקע פשוטה של חברת האוסמנג’ר תאפשר לכם להכיר מקרוב את השוכרים הפוטנציאליים ולהבין מהי רמת האמינות שלהם, עד כמה הם יציבים ומה היכולת הכלכלית שלהם לעמוד בתשלומי שכר הדירה.

תחזוקה

אחרי שהדיירים נכנסו לנכס, מתחיל הטיפול השוטף. על כל תקלה או בעיה בבית אתם נדרשים להזמין בעל מקצוע ואין לכם את הזמן למצוא מישהו מוצלח או לפקח על העבודה שלו מקרוב. חברה לניהול נכסים בתל אביב מחזיקה מלאי של בעלי מקצוע מובילים וברגע האמת היא תתייצב איתם אצלכם בנכס ותטפל בכל מה שנדרש.

העיר תל אביב נחשבת למבוקשת למדי ויש בה לא מעט נכסים שעומדים להשכרה. בעלי דירות רבים נהנים כבר משירותיה של חברת האוסמנג’ר, חברה לניהול נכסים בתל אביב ומקבלים מעטפת של שירותים, תשואה מניבה וגם שקט נפשי. בעידן שבו שוכרים מחפשים אחר נכסים וכאשר הביקוש עולה כל הזמן, חשוב לבחור היטב את הדיירים שיגורו אצלכם בבית ולמצוא את הטובים ביותר. במקביל, חשוב לשמור על הנכס עם טיפולים שוטפים של בעלי המקצוע הטובים ביותר ועל כך אמונה חברת ניהול הנכסים שלכם.

×
דילוג לתוכן