fbpx

חברת ניהול נכסים בתל אביב- השקעה כדאית!

העיר תל אביב ידועה כעיר שיש בה שוק שכירויות תוסס ומשגשג. אנשים רבים מחזיקים בנכסים בעיר ונהנים מתשואה נאה, אבל לא כולם יודעים עד כמה קשה לתחזק דירה להשכרה וכמה התעסקות סביב הטיפול בנכסים הללו. כאן נכנסת לתמונה חברת ניהול נכסים המתמחה בעיר תל אביב.

מינימום השקעה מקסימום תשואה

כאשר מדובר על דירות להשכרה, נשאלת השאלה איך עושים את זה בלי להגיע למצב של בית מוזנח, שוכרים לא אמינים או ניהול לא נכון של הסכם השכירות. התשובה במקרה זה פשוטה למדי: חברת ניהול נכסים בתל אביב, או במילה אחת – האוסמנג’ר.

חברת האוסמנג’ר היא חברת ניהול נכסים בתל אביב והסביבה והיא תעשה בשבילכם את כל מה שכרוך בניהול דירה להשכרה. זה כולל מציאת שוכרים, עריכת חוזה שכירות, בדיקת רקע, תחזוקה של הבית,טיפול וביצוע תיקונים שונים. כל מה שדרוש כדי לשמור על ערך הנכס שלכם ואף לשדרג אותו.

כיצד להימנע מצרות עתידיות

בתחילת התהליך נבצע בדיקת רקע וראיונות לשוכרים הפוטנציאליים כדי להבטיח לכם את הדיירים הטובים והאמינים ביותר. לנו יש לא רק את הזמן, אלא גם את הניסיון, המשאבים והקשרים לביצוע כל הבדיקות הנדרשות.

בשלב הבא נערוך את חוזה השכירות שנוסח ונערך ע”י עורך דין מומחה בתחום הנדל”ן. החוזה הסטנדרטי אולי התאים בעבר לדירות הישנות אבל כיום נדרשת התאמה אישית של החוזה לצרכים הספציפיים של הנכס ובעליו. אנחנו נערוך עבורכם חוזה שלוקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים כדי לוודא שזכויותיכם נשמרות.

תחזוקה שוטפת

דירות מושכרות נוטות להזדקק לשירותי תחזוקה תכופים. לרובנו אין את הזמן ואת הקשרים למצוא בעל מקצוע לכל תקלה בזמן אמת. אין דבר מתסכל יותר מטלפון של הדייר שלכם ביום שישי בערב בטענה שהדוד התפוצץ, מה אנחנו יכולים באמת לעשות במצב כזה כדי לעזור לדייר שלנו? בתור חברת ניהול נכסים בתל אביב האוסמנג’ר מחזיקה מלאי של אנשי מקצוע מובילים בכל התחומים עם זמינותך גבוהה של 24/7.

תודות לשירות של האוסמנג’ר הטלפון ביום שישי בערב יהיה אלינו ולא אליכם. אנחנו נזמין את איש המקצוע המתאים ונוודא שהבעיה טופלה בהקדם האפשרי. אליכם נעביר בסיום התהליך עדכון על הבעיה ועל הטיפול בה.

חברת האוסמנג’ר היא חברת ניהול שמסייעת לכם בעלי הדירות ליהנות מנכס מניב במינימום התעסקות.

×
דילוג לתוכן