fbpx

השכרת נכס אינה “שגר ושכח”

נכון שרובנו מתייחסים לנכס להשכרה כאל הכנסה פסיבית, אבל כאשר אתם באמת בעלי נכס כזה אתם מבינים כי לא מדובר בעסק של “שגר ושכח” שבו אתם יכולים לצפות שהכסף פשוט יתגלגל לעברכם. בעלי נכס להשכרה מבינים, שישנן משימות רבות לטיפולם על מנת להפוך את העסק למיזם פיננסי מצליח. כמה מהתחומים שתצטרכו לדעת לנהל כוללים את הדיירים, הנכס עצמו וכספים שתצטרכו לשלם ולגבות כמובן. אנחנו בחברת Housemanager ניהול נכסים בראשותו של מיקי גליה יכולים לסייע לכם בכל התהליך בתור חברה המעניקה שירות לבעלי דירה.

דירה להשכיר – איך אפשר להפוך את התהליך ליותר מהיר
החיפוש אחר דיירים לדירה שלכם יכול להיות מתסכל ולעיתים אפילו מרתיע. לא לכולנו יש את הזמן, הכוח והיכולת לבצע חיפוש כזה. מי שהתנסה בכך יודע שהוא עתיד לבזבז שעות ארוכות בהצגת הנכס לשוכרים פוטנציאליים ולאחריו בניהול המו”מ איתם. אם אין לכם זמן מיותר לבזבז מומלץ להעביר את השרביט למישהו אחר שיעשה את העבודה.

בנוסף, הדירה שאתם משכירים חייבת טיפול והכנה בין שוכר לשוכר. החל מסיוד, ניקיון, שיפוץ קל ומה לא? וכל אלו יכולים לייצר עבורכם כאב ראש לא קטן. כאשר תמצאו את עצמכם ממתינים לקבלן כזה או אחר. אולי עדיף למצוא את מי שידאג לפקח וללוות קבלנים שיבצעו את מלאכתם במהירות וישאירו את הדירה שלכם מוכנה להשכרה ובהקדם האפשרי.

טיפול בכל תקלה ובעיה
הדרך לאושר אינה מסתיימת עם השכרת הדירה. דירות מחייבות אחזקה וטיפוח. בכל תקלה ובעיה אתם תקראו להתייצב ולנסות לאתר את אנשי המקצוע המתאימים, לוודא שהעבודה בוצעה כראוי ושאתם מקבלים תמורה ראויה לכספכם. אולם אפשרות אחרת היא פשוט לדאוג שיהיה מי שינהל עבורכם את הנכס, וכל תקלה או בעיה תטופל על ידו במקצועיות ובאחריות.
שוכרי הדירה שלכם יכולים להיות אנשים אחראים ואמינים קרוב לוודאי, אבל אם הם לא ישלמו ארנונה או מים או חשמל אתם תישארו עם החוב. נכון, ביקשתם פיקדון אבל עדיין למה להגיע למקום הלא נוח הזה. אולי עדיף שיהיה מי שידאג לכך שהם ישלמו בזמן את החשבונות השוטפים של הדירה ויותירו את הנכס שלכם ללא חובות מיותרים.

קונקשיין לרילוקיישן
קיבלתם הצעה לרילוקיישן ואתם מעוניינים להשאיר את הנכס שלכם זמין עבורכם. דאגו שיהיה מי שיטפל בנכס בזמן שהותכם בחו”ל. כך גם בעלי הדירות הנמצאים בחו”ל ומגיעים מספר פעמים בשנה לביקור בארץ ואשר זקוקים לשמור על הנכס שלהם ריק וזמין.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר איתנו – Housemanager חברה מקצועית, יסודית ואמינה שתדאג לטפל בנכסים שלכם כראוי.

×
דילוג לתוכן