fbpx

שירות ניהול נכסים – להפיק מקסימום רווח מנדל”ן

לנדל”ן יש פוטנציאל עצום. נכס איכותי עשוי להניב לבעלים שלו הכנסה חודשית קבועה ובטוחה, וזאת מעבר לעליית הערך שלו לאורך השנים. יחד עם זאת לא כדאי להתייחס להכנסה החודשית הנ”ל כאל מובן מאליו. גם הגעה לתשואה המרבית האפשרית היא לא מובנת מאליה, אלא אם נעזרים בשירות ניהול נכסים שניתן ע”י מומחה בעל ניסיון רב בתחום. עם שירות כזה תוכלו להפיק מקסימום רווח מכל דירה שרכשתם או קיבלתם בירושה, או כל נכס אחר, ובנוסף ליהנות גם מראש שקט באמת.

ליהנות מנדל”ן מניב באפס מאמץ וללא טרחה

להשקעה בנדל”ן ישנם יתרונות משמעותיים על פני השקעה בשוק ההון, ובראשם התשואה הגבוהה יותר – כשכאמור ניתן ליהנות גם מהכנסה חודשית יציבה של כמה אלפי שקלים בחודש. סכום לא מבוטל לכל הדעות, וגם מעלייה מתמשכת בערך הנכס. החיסרון העיקרי של אפיק זה הוא הטרחה הכרוכה במימוש ההשקעה ובפרט בכל הנוגע להשכרת הנכס.
פרסום הנכס, הצגתו בפני שוכרים פוטנציאליים (מן הסתם פעמים רבות), בחירת הדיירים, החלפת טיוטות לחוזה השכירות עד להגעה לנוסח המוסכם, העברת הארנונה, המים, החשמל והגז. לבצע שוב את כל הפעולות הנ”ל כשהדיירים בוחרים לעזוב, ובנוסף טיפול בתקלות הקשורות לנכס. כל אלה גוזלים זמן יקר, ובפרט במקרים שבהם לא גרים בקרבת הנכס, או כשהחיים ממילא עמוסים במטלות חשובות אחרות. שירות ניהול נכסים מבצע עבורכם את כל התהליך ודואג גם לתחזוקה השוטפת, כך שאתם פטורים מדאגות וטרחה.

לגבות את דמי השכירות הריאליים ביותר

אמנם שוק השכרת הדירות בישראל ב-2022 מתאפיין בעודף ביקוש משמעותי. כלומר, יש יותר שוכרים פוטנציאליים מנכסים מתאימים, אבל גם כך לא תמיד קל לדעת מהם דמי השכירות שאותם נכון לדרוש. סכום נמוך מדי שוחק את התשואה על הנכס, סכום גבוה מדי עלול לגרום לכך שהדירה תישאר ריקה פרק זמן בלתי מבוטל. חשוב גם להבין שכל חודש שבו הנכס לא מושכר מייצר גם הוא הפסד כספי של ממש.
ניהול נכסים מקצועי כולל חקר שוק מעמיק. בנוסף למי שזו המומחיות שלו יש היכרות טובה מאוד עם שוק הנדל”ן באזורים שונים בארץ, כך שהנכס יושכר במחיר האופטימלי.

דיירים איכותיים

השווי של דירה ממוצעת בישראל חצה זה מכבר את רף המיליון שקל. כשמפקידים נכס יקר ערך שכזה בידי שוכרים, ישנו מן הסתם גם חשש. למעשה גם כשהחוזה מבהיר במפורש מהי האחריות של הדיירים, וכשניתנות ערבויות מתאימות, עדיין ישנו חשש מסוים – וזאת משום שניהול הליכים משפטיים מול שוכרים סוררים עלול להיות פרויקט תובעני ומורכב.

בהתאם חשוב לבחור נכון דיירים, וזוהי עוד אחת מהסיבות שבגללן כדאי להיעזר בשירות ניהול נכסים. הניסיון של חברה שמספקת שירות כזה הוא משאב קריטי, והוא מתורגם ליכולת סינון מצוינת כך שלא תמצאו את עצמכם תקועים עם שוכרים בעייתיים.
באופן טבעי עבור משקיעי חוץ שבבעלותם נכסים בארץ שירותי הניהול כבר הופכים לקריטיים, משום שאי אפשר להפיק תועלת אמיתית מנכס בשלט רחוק. במצב כזה השיקולים העיקריים לבחירה מושכלת של חברה לניהול נכסים הם ניסיון, אמינות ומקצועיות ללא פשרות.

×
דילוג לתוכן